Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

The Paradox of Choice

Novinka
Ilustrační obrázek
Popis
A new, revised paperback edition of the business guide with author interviews, insights, features, suggested readings and a new preface from the author. First published in 2004, it argues that consumers want less choice, not more.
Zeptejte se
444 Kč
430 Kč
430 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks, expedice 29.11.
Značka:
Harper Collins Publ. USA
Výrobní číslo:
0062449923
EAN:
9780062449924
Náš kód:
2143069
A new, revised paperback edition of the business guide with author interviews, insights, features, suggested readings and a new preface from the author. First published in 2004, it argues that consumers want less choice, not more.
Autor Barry Schwartz
Jazyk Anglicky
Počet stran 284
V prodeji od 2016-05
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha