Strategický marketing
Popis
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům ...
Zeptejte se
530 Kč
530 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks, expedice dnes
Doporučte
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.
Autor | Petr Janeček |
---|---|
Edice | Expert |
Jazyk | Česky |
Počet stran | 432 |
V prodeji od | 2023-11 |
Rok vydání | 2023 |
Pořadí vydání | 3 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | 2880 x 1800 |