Strategický marketing
Popis
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům ...
Zeptejte se
Doporučte
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.
| Autor | Petr Janeček |
|---|---|
| Edice | Expert |
| Jazyk | Česky |
| Počet stran | 432 |
| V prodeji od | 2023-11 |
| Rok vydání | 2023 |
| Pořadí vydání | 3 |
| Vazba | brožovaná bez přebalu |
| Druh | Kniha |