Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

Škola hrou

Ilustrační obrázek
Popis
Jak využívat herních prvků ve výuce, aby byl mozek spokojený a děti se lépe učily. Publikace se zabývá aplikováním her a využitím gamifikace ve školním prostředí. Přináší praktické návody a v širších souvislostech popisuje, jakým způsobem lze pomocí her a herních prvků zvýšit motivaci studentů v ...
Zeptejte se
288 Kč
288 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks, expedice 8.11.
Značka:
Pasparta
Výrobní číslo:
9788088429647
EAN:
9788088429647
Náš kód:
1698563

Jak využívat herních prvků ve výuce, aby byl mozek spokojený a děti se lépe učily.

Publikace se zabývá aplikováním her a využitím gamifikace ve školním prostředí. Přináší praktické návody a v širších souvislostech popisuje, jakým způsobem lze pomocí her a herních prvků zvýšit motivaci studentů v rámci výuky i nad její rámec. Čtenáři se dozví, jak s gamifikací začít a jak ji krok za krokem aplikovat v praxi. Autoři čtenáře provedou jednotlivými fázemi tvorby gamifikovaného programu, od nastavení prvotních cílů, přes analýzu hráčských typů a jejich motivací až po sběr zpětné vazby a vylepšování programu. V závěru knihy jsou shrnuty konkrétní zkušenosti učitelů, kteří gramifikaci ve vzdělávacím procesu úspěšně využívají. Nechybí ani podrobné portfolio her a odkazy na online hry a pomůcky, které lze ve škole, ale i mimo ni využít Autoři knihy se tématu jak zefektivnit vzdělávací proces věnují dlouhodobě. V knize se dotýkají i otázek, jaké nejvhodnější přístupy zvolit nebo jak vytvořit ve škole takové prostředí a nastavit takový způsob komunikace a hodnocení, aby děti učení bavilo a maximálně se využil jejich potenciál. Publikace je určena učitelům, asistentům pedagoga, vychovatelům a dalším pracovníkům ve školství nebo i ostatním čtenářům se zájmem o tuto problematiku.

Autor Jiří Bréda
Jazyk Česky
Počet stran 112
V prodeji od 2023-06
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu