Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

Regulace médií

vánoční výprodej
-8%
Ilustrační obrázek
Popis
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři, se ve svých textech zabývají širokým spektrem problémů. Kladou si např. otázku, jak má být ...
Zeptejte se
220 Kč
203 Kč
203 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks, expedice 2.1.
Značka:
muni PRESS
Výrobní číslo:
978-80-210-9080-4
EAN:
9788021090804
Náš kód:
516927

Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři, se ve svých textech zabývají širokým spektrem problémů. Kladou si např. otázku, jak má být zaručena skutečná pluralita médií, zda potřebujeme veřejnoprávní média, anebo jak média regulovat. Dospívají přitom k jednoznačnému závěru, že kromě regulace státní je daleko důležitější a - v konečném důsledku - efektivnější, aby tuto regulaci prováděli samotní příjemci informací, a také, aby dřívější státní cenzuru nenahrazovala autocenzura. Tržní prostředí je totiž sice často velmi kruté, nicméně může být i spravedlivé. Pokud totiž některé zpravodajské servery nebudou mít žádné čtenáře, pozbudou faktického vlivu a stanou se nezajímavými i pro své sponzory. Naopak podporou kvalitních médií můžeme přispět k tomu, že se na mediálním trhu udrží a nabudou na významu.   

Autor Vojtěch Šimíček
Jazyk Česky
Počet stran 148
V prodeji od 2018-12
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha