Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

Moderní retail marketing

Ilustrační obrázek
Popis
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních ...
Zeptejte se
161 Kč
161 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks, expedice 7.11.
Značka:
GRADA
Výrobní číslo:
978-80-271-1384-2
EAN:
9788027113842
Náš kód:
1364146

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.

Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Autor Hana Volfová
Edice Expert
Jazyk Česky
Počet stran 240
V prodeji od 2021-11
Rok vydání 2021
Pořadí vydání 1
Vazba pevná