Mezinárodní marketing a informační technologie
Popis
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a ...
Zeptejte se
310 Kč
310 Kč bez DPH
Skladem 3 ks, expedice 25.11.
Doporučte
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.
Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.
Autor | Bohumír Štědroň |
---|---|
Jazyk | Česky |
Počet stran | 196 |
V prodeji od | 2011-10 |
Rok vydání | 2011 |
Pořadí vydání | 2 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | 2000x1200 (2K) |