IMMAX NEO LITE cestovní nabíjecí stanice pro elektromobily EV/PHEV AC Type 2, 22kW, TUYA
Cestovní nabíjecí stanice pro elektromobily EV/PHEV s výkonem 22 kW přináší rychlé a efektivní dobíjení, ať už jste na cestách, doma nebo na nákupním parkovišti. Je vybavena kabelem, který na jedné straně disponuje konektorem CEE a na druhé straně zástrčkou typu TYPE-2, což umožňuje kompatibilitu s širokým spektrem elektromobilů a plug-in hybridů. Díky funkci Plug & Play se nabíjení vozidla spustí automaticky po připojení nabíječky k vozidlu. Kompaktní design, inteligentní technologie a LED displej pro zobrazení teploty, doby nabíjení a skutečného proudu zajišťují spolehlivý provoz a bezpečné dobíjení. Samozřejmostí je ochrana proti přepětí nebo nízkému napětí, proti nadměrnému zatížení (samočinná obnova), proti blesku a proti přehřátí.
Klíčové vlastnosti:
Výkon a napětí: Nabíjecí stanice poskytuje maximální výkon 22 kW při proudu 32 A a napětí 380 V na třífázovém připojení, což zajišťuje rychlé a spolehlivé nabíjení.
Kompatibilita: Vybavena konektory CEE a Typ 2 a adaptérem CEE na Shuko 1 fázi, stanice je kompatibilní s většinou elektromobilů na trhu.
Délka kabelu: S 5metrovým nabíjecím kabelem nabízí dostatečný dosah pro flexibilní umístění a pohodlné připojení.
Chytré funkce: Integrovaná Wi-Fi umožňuje připojení nabíjecí stanice k aplikaci na platformě TUYA, což vám umožní vzdáleně monitorovat a ovládat proces nabíjení.
Součástí balení je adaptér CEE na standardní zástrčku Schuko 1 fáze pro snadné připojení do běžné elektrické zásuvky.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Připojení: zástrčka CEE 3 fáze, adaptér CEE na Shuko 1 fáze
Jmenovitý proud: 32 A
Jmenovitý výkon: 22 kW
Jmenovité napětí: AC 380–480 V
Ochrana:
Velikost kabelového svazku: 5× 6 mm2 + 1× 0,25 mm2
Délka kabelu: 5 m
Barva: černá
Aiways U5, Nissan Ariya
Audi e-tron 50
Audi e-tron 55
Audi e-tron GT
Audi e-tron S 55
Audi e-tron S Sportback 55
Audi e-tron Sportback
Audi e-tron Sportback 55
Audi Q4 e-tron
Audi Q4 Sportback e-tron
BMW i3
BMW i3s
BMW i4, Mercedes EQA
BMW iX3
Citroen e-C4
Citroen e-Space Tourer XS
Citroen e-SpaceTourer M
Citroen e-SpaceTourer XL
CUPRA el-Born
Dacia Spring Electric
DS 3 Crossback E-Tense
Fiat 500e
Fiat 500e Cabrio
Fiat 500e Hatchback
Fisker Karma
Ford C-Max Energi
Ford Focus Electric
Ford Mustang Mach-E ER
Ford Mustang Mach-E SR
Honda e
Honda e Advance
Hyundai IONIQ 5
Hyundai IONIQ Electric
Hyundai Kona Electric
Chevrolet Spark
Jaguar I-Pace
Kia e-Niro
Kia e-Niro, Peugeot Ion
Kia e-Soul
Lightyear One
Mazda MX-30
Mercedes B Class E-Celi
Mercedes EQC 400 4MATIC
Mercedes EQV 300 Extra-Long
Mercedes EQV 300 Long
Mercedes S500 PHEV
Mercedes Vito E-Cell Van
MG MG5 EV
MG ZS EV
Mini Cooper SE
Mitsubishi Outlander Phev
Mitsubishi-I Miev
Opel Ampera-e
Opel Corsa-e
Opel Mokka-e
Opel Zafira-e Life M
Opel Zafira-e Life S
Peugeot e-2008 SUV
Peugeot e-208
Peugeot e-Traveller Long
Peugeot e-Traveller Standard
Polestar 2
Porsche Panamera S PHEV
Porsche Taycan 4S Plus
Porsche Taycan 4S Seres 3
Porsche Taycan Cross Turismo
Porsche Taycan Turbo
Porsche Taycan Turbo S
Renault Fluence
Renault Kangoo Maxi ZE 33
Renault Twingo Electric
Renault Zoe ZE50
SEAT Mii Electric
Smart EQ forfour
Smart EQ fortwo cabrio
Smart EQ fortwo coupe
Škoda Enyaq iV
Škoda Enyaq iV 80X
Škoda Enyaq iV RS
Tesla Cybertruck
Tesla Model 3, Renault Zoe ZE40
Tesla Model Opel Zafira-e Life L
Tesla Model Y
Tesla Roadster
Tesla S/X, Chevrolet Volt
Toyota Prius
Vauxhall Ampera
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Up
Volkswagen e-Up!
Volkswagen ID.
Volkswagen ID.3 1st
Volkswagen ID.3 Pro
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro Performance
Volkswagen ID.3 Pure
Volkswagen ID.4
Volkswagen ID.4 1st
Volkswagen ID.4 Pro Performance
Volkswagen ID.5
Volvo V60 PHEV
Volvo XC40 P8 AWD