Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

Franchising

Ilustrační obrázek
Popis
Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím ...
Zeptejte se
310 Kč
310 Kč bez DPH
Skladem 2 ks, expedice 25.11.
Značka:
Wolters Kluwer
Výrobní číslo:
978-80-7552-661-8
EAN:
9788075526618
Náš kód:
211091
Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím dostupné judikatury. Hlavní pozornost zaměřují na franchisingovou smlouvu jako na právní základ fungování spolupráce na principech franchisingu. Věnují se i aspektům práva soutěžního a vztahu franchisingu a zákona o ochraně hospodářské soutěže.     
Cílem této publikace není pouze seznámit čtenáře s franchisovým podnikáním a jeho právními aspekty, ale podnítit i zájem odborné veřejnosti o franchising, který zůstává neprávem přehlížen.
Autor Jiří Ctibor
Edice Právo prakticky
Jazyk Česky
V prodeji od 2017-10
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh 1536 x 1024