Elektrické lokomotivy řady E 499.0 (3)
Popis
Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila svými výbornými ...
Zeptejte se
717 Kč
717 Kč bez DPH
Skladem 3 ks, expedice dnes
Doporučte
Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila svými výbornými technickými parametry a provozními vlastnostmi a během krátké doby zajišt'ovala veškerou vozbu v elektrické trakci od postrkové sIužby až po dopravu rychlíků a expresů. StaIa se základem pro první generaci stejnosměrných lokomotiv Škoda. Ve třetím dílu je dokončení popisu osudů stovky vyrobených lokomotiv.
Autor | Ivo Raab |
---|---|
Edice | Knihovna světa železnice |
Jazyk | Česky |
Počet stran | Termální |
V prodeji od | 2019-09 |
Rok vydání | 2019 |
Pořadí vydání | 1 |
Vazba | pevná |